Gaming akademija predstavlja četvorogodišnju intenzivnu i stručnu edukaciju za mlade ljude (uzrasta od 12-19 godina) sa ciljem njihovog osnaživanja, logičkog i algoritamskog razmišljanja, kreativnosti i uvođenja ne samo u svet Gaming industrije, nego i stvaranja za budućnost jednog ozbiljnog inženjerskog kadra.
Gaming akademiju realizuje IT Centar Niš u partnerstvu sa Naučno tehnološkim parkom Niš.
Prijavi seKurs se bavi svim fazama razvoja video igre od dokumentovanja ideje i prototipa pre početka razvoja igre, dizajniranja video igre, razvoja mehanike, pribavljanja/izrade grafičkih asseta, pribavljanja/izrade audio asseta do faze objavljivanja igre na željenu platformu.
Kurs se bavi osnovama crtanja, teorije boja, kompozicije, forme i zapremine objekta, osnove Adobe Photoshop programa i njegova upotreba u razvoju video igara.
Kurs se bavi strukturom i izradom Game Design dokumenta na osnovu kojeg se polaznik osposobljava za uspešno planiranje i pisanje dokumenta koji će predvoditi dalji razvoj igre.
Kurs se bavi osnovama i konceptima programiranja i algoritamskog rešavanja problema na osnovu čega je polaznik sposoban da samostalno napravi jednostavnu mobilnu igru.
Kurs se bavi osnovnim konceptima audio produkcije, značaja audio produkcije u video igrama i priprema polaznike za samostalno kreiranje audio sadržaja u igrama.
Kurs se bavi naprednom izradom 2d grafike, korisničkog interfejsa, rigovanje i animiranje karaktera i korisničkog interfejsa unutar Unity okruženja.
Kurs se bavi naprednijim tehnikama programiranja (kreiranje klasa i metoda, nasleđivanje klasa, kreiranje jednostavne veštačke inteligencije, kolizija i interakcija kolizija).
Kurs se bavi metodologijama rukovođenja timom, praćenje učinkovitosti svakog pojedinca i tima generalno, upoznavanje sa Scrum metodologijom i korišćenje Trella za praćenje timske kolaboracije.
Kurs se bavi tehnikama i metodologijama testiranja projekata u ranoj fazi, u kontrolisanim uslovima, sa izabranom ciljnom grupom.
Kurs se bavi radom u DAW programu, primena VST instrumenata i naprednih audio efekata i kreiranjem višekanalnog zvuka u DAW programu, Fruity Loop i Cubase
Kurs se bavi konceptima programiranja u 3D video igri u Unity okruženju sa fokusom na naprednim elementima korisničkog interfejsa i algoritmima iz oblasti veštačke inteligencije.
Kurs se bavi osnovama 3D modelovanja i definisanjem pipeline procesa od skice do finalnog game-ready modela.
Kurs se bavi klijent server komunikacijom, prenošenjem podataka kroz instancu igre, čuvanjem podataka lokalno i na server.
Kurs se bavi naprednijim tehnikama 3D modelovanja i kreiranjem vizuelnih efekta (cloth simulation, Unity camera cuts, Unity particle sistemi, Unity fizika, Unity – shader graph napredne tehnike)
Kurs se bavi teorijom kadriranja, tranzicije i snimanjem sadržaja u programima Adobe Premier Pro, Audacity i OBS.
Kurs se bavi tehnikama i metodologijama pravilnog definisanja marketinškog plana i njegove implementacije, u zavisnosti od tipa video igara, ciljne grupe i definisanog budžeta.
© Gaming Academy, 2022. Copy, Design & Coding by ITC Solutions